Reklamace
Snažíme se vždy reklamaci vyřídit ke spokojenosti zákazníka
Nové zboží s vadou nikdo nemá rád, ale bohužel se tomu někdy nevyhneme.
Proto v případě výskytu závady na zboží nás neprodleně kontaktujte - buď telefonicky 734 691 336 kde Vám naše milá Alenka se bude snažit situaci vyřešit nebo emailem equtex.shop@gmail.com
My Vám obratem na email pošleme postup pro vyřízení reklamace
Potřebujeme vždy vědět:
Jméno zákazníka
Číslo faktury/daňový doklad
Název nebo kód produktu
Nejpřesnější popis vady
ZBOŽÍ MŮŽETE REKLAMOVAT DVĚMA ZPŮSOBY
U nás osobně na naší prodejně V Ostravě - Areál Stavebnin, Nad Strouhou 221/18, Ostrava - Proskovice
nebo
zasláním na stejnou adresu.
Informujte nás prosím o reklamaci předem - abychom mohli společně dohodnout, která z uvedených variant je pro ten který druh zboží lepší.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Ze zákona má spotřebitel právo na vyřízení reklamace do 30ti dnů. Vždy se snažíme tuto lhůtu pokud možno zkrátit. Ne vždy je to ale možné.
VRÁCENÍ PENĚZ ZA REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ
V případě, kdy je reklamace vyřízena vrácením peněz za zboží, budou Vám tyto vráceny buď na bankovní účet, který si zvolíte nebo vyplaceny v hotovosti na našem výdejním místě. Vracení peněz poštovní poukázkou na adresu není možné.