Nejčastější dotazy
- Zakoupil jsem zboží a nyní ho nevidím na e-shopu vůbec. Dostanu jej, nebo ne?
Ano, náš e-shop, pokud je zboží zakoupeno, ihned položku odečítá ze skladu a tím se často stane, že se zneviditelní. Pro Vás ale v objednávce je rezervováno. Pokud požádáte o storno objednávky, protože si dodáním nejste jisti, položka se opět na e-shopu zviditelní a umožní se nákup tomu, kdo si jí dříve vloží do košíku a objednávku odešle.
- Proč se některá položka po nákupu zneviditelní a jiná ne?
Je to z důvodů různého nastavení jednotlivých dodavatelů. Například Waldhausen nám ve většině případů kopíruje sklad dodavatele, a proto si můžeme dovolit tzv. nákup do mínusu, čili na objednání. Pak jsou dodavatelé, jejichž sklady jsou velmi dynamické a tam raději pracujeme s tím, co máme na prodejně skutečně skladem a zde dochází ke zmíněnému zneviditelnění po prodání posledního kusu.
- Zvolil jsem platbu kartou, ale nezdařilo se? Co se bude dít?
V takovém případě nám zavolejte na 734691336 a my Vám pošleme podklady k platbě. Jakmile si všimneme objednávky s nezdařenou platbou, posíláme email, kde Vám umožníme zaplatit převodem. Zboží je v tomto případě pro Vás blokováno až do vyřešení situace.
- Co to znamená, když je zboží skladem u dodavatele?
Takto označená dodací lhůta u zboží nám říká, že jej dodavatel má skladem a když si jej objednáte, bude Vám zasláno dle dodací lhůty. Většinou 7-10 dní u zahraničí a u českého výrobce cca 3-5 dní.
- Co znamená zboží na objednání?
Takto označená dodací lhůta je většinou u zboží, které chceme nabídnout, ale jedná se o dodavatele s častými výpadky ve skladové zásobě a může se stát, že zboží nemá skladem a bude se čekat delší čas. Pokud zboží má, je vše vyřešeno cca do týdne.